2009年12月28日星期一

区伟华:村民受煽动,非议验血措施欠公平


区先生,村民已经非常厌倦你们这些政棍的所做所为了,别再隔空喊话了,如果你有心要帮忙村民,请你走入新村,和村民一起抗毒,你敢吗?

3 条评论:

  1. Mr MCA, don`t ever talk cock again , if your balls is still with you, just get your ass in Bukit Koman and face the public , surely you will be given a chance to talk .

    回复删除
  2. 好好的一个人进去了永远都出不来也可发生。验血报告是谁做的才是重点。

    回复删除
  3. Victor,they are still busy to get back thier LP coz missing.

    伯芳兄,我们这些小市民有理说不清。

    回复删除